9 september

Jag kollade precis när jag skapade bloggen. 2011-06-nånting... ÖVER TVÅ ÅR! I Egentligen började jag 2009, men hade nåt halvårs uppehåll där i början på 2011 så därför kan jag inte veta exakt när. Men om man slår ihop det så ungefär 4 år !! Från början var det bara ett medel för att uppdatera mina nära och kära iväg på mina äventyr. Men nu när det är ett någorlunda stabilt liv känns det bara...onödigt... Som om syftet försvunnit, och med den även motivationen. När jag beger mig ut på nya äventyr kommer jag kanske kika in och säga hej igen, men för denna gången tror jag att jag säger tack och hej =)!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kommer sakna dina små uppdateringar. PUSS

2013-09-09 @ 09:32:56
Postat av: Sofia

Men alla vi som inte bor i samma stad som du då???? *sad face*

2013-09-09 @ 15:37:25
Postat av: Sofia

Men alla vi som inte bor i samma stad som du då???? *sad face*

2013-09-09 @ 15:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0