1 september

1 september - då är det höst enligt mig. Fast sensommarvärme kan det väldigt gärna få vara till nästa helg iaf, då jag håller på att planera ihop en Lisebergsutflykt =).
 
Men jag gillar ändå hösten och är inte alltför bitter över att den är på väg. Jag kände det extra mycket när jag fick träffa mina älskade Julia och Joanna i fredags kväll, käka hemmagjord pizza och äta frukt och mörk choklad med ett glas rödvin till. Då mår man riktigt bra.
Jag fick en supersöt sköldpadda som Julia köpt åt mig i Grekland också! Urban heter han =)!
 
Idag har jag vart på dop för mina två nyanlända kusinbarn, Elsa och Hugo, och det var ett lite udda dop. Man skulle liksom klä av bebisarna helt och sätta dem ner i en enorm dopfunt istället för att bara hälla lite vatten på huvudet- Udda men rätt charmigt! Kan tänka mig att det är jobbigt om ens bebis inte gillar att bada, men båda var supersnälla och sa inte ett pip. Och lilla Elsa var till och med snäll i mitt knä sen ! Bebisar brukar alltid skrika när jag har dem, tror de känner av rädsla typ...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: amelia

ser riktigt mysigt ut dedär :)

2013-09-03 @ 18:00:41
URL: http://emmaochamelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0