31 maj

Klockan är 7, jag ska snart iväg och skriva terminens sista tenta, och jag är trött. Trött och fantastiskt lycklig! Tentan kan ta sig i r*ven, för idag kan inget ta ner mig på jorden! Igår kväll var en så magisk kväll att jag kommer sväva på små moln väldigt, väldigt länge. Oskar Linnros hade en liten, mysig, intim och helt perfekt spelning på Nefertiti i samband med att han var här i Götet och signerade sin nya platta. Och när jag och Julia gick därifrån var vi typ lyriska och något chockade på samma gång, över hur fantastiskt bra han var! Han är ALLTID bäst visserligen, men den här korta lilla releasespelningen kan ha varit det absolut bästa av det bästa. Och ännu bättre än bättre än bäst? Han gick på scen genom publiken, och trängde sig förbi mig och Julia som fick ta på honom =). Sveriges, nej världens, snyggaste man. Världen är en bättre plats med honom !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0