26 maj

Mors dag, dop och födelsedagskalas... En fullspäckad dag med andra ord! Började med ett bra dop för världens finaste bebis! Men en sak bara; jag fattar att folk vill fota i kyrkan.. Men måste de stå längst fram och täcka alla andras sikt?? Hon var SJUKT irriterande !
 
Asså det galnaste hände just! Jag fick en förtidig födelsedagspresent för Pappsen är borta hela veckan och ville vara med och lämna den... En ny mobil! En samsung Galaxy S3! Herreminvärld, vilken lättnad! Min S2:a sjunger verkligen på sista versen och vägrar ladda mer nu... Och om man stänger av den kan den vägra starta på någon dag... Och den lägger på mitt i samtalen. Så STORT TACK Mammsen och Pappsen!!
 
Mammi ordnade också ett lika fantastiskt släktkalas som alltid, med kakbuffé större än urvalet hos de flesta caféer (och betydligt godare också)!. Jag har hört många säga det idag, men jag har faktiskt världens bästa Mamma och Pappa !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0