14 maj

Borde packa eftersom jag och vännerna åker till London imorgon, men istället sitter jag här och ser på hockey... Det är ju så JOBBIGT att packa! Haha, minns när jag skulle åka upp till Sälen förra säsongen. Jag skulle packa för 6 månader, och sätter igång vid 10-tiden på kvällen dagen innan jag ska åka. Bra jobbat ;) !
 
Jaja, i brist på annat visar jag en outfit från tidigare i veckan, en supergullig Höganäskanna jag fick av farmor och en bild innan dagens löptur. Och på tal om löptur, idag var jag awesome! De håller på för fullt och förbereder för Göteborgsvarvet, så i min fantasi var det exakt det jag gjorde idag. Sprang Varvet med stort V. Inte för att jag har en inneboende dröm att göra det, utan bara för att det är roligare att springa om man dagdrömmer någon form av tävlingsdröm samtidigt =P.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0