1 maj

Herreminvärld vilken kväll det var igår ! Jag, Joanna och Julia lagade vår paradrätt (kyckling, chillibea och klyftpotatis), såg på cortegen och festade loss på Yaki-Da! Och när vi stod där i baren, medan var sin pudding försökte ragga på Julia och Joanna, insåg jag hur stolt jag är över mina vänner! Snyggaste tjejerna på hela stället, och såååå classy att de lyckas med konsten att vara trevliga men ändå visa att det inte är någon idé att försöka sig på nåt mer än att prata med dem... De är bäst i världen !
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är alldeles för underbar och jag är galet stolt över dig med. Jag fattar inte hur jag ska klara mig utan min bästa tjejer hela sommaren!!

2013-05-02 @ 12:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0