16 juni

Heej!
 
Måste bara börja med att skryta lite... Jag sprang nyss 8,1 kilometer på 52 minuter!! Det är bättre än nånsin tidigare!! Sjukt nöjd tjej.
 
Har i övrigt haft en mysig ´dag. Det gick bra på jobbet (asså jag har verkligen fått komma in i ett superhärligt gäng) och när jag slutade vid halv tre drog jag och Niklas på en liten mini-roadtrip. Jag fick passa på att köra lite bil också, jag gör det alltför sällan nuförtiden... Först stannade vi i Lickershamn där vi köpte lite rökta räkor att nibbla på och så traskade vi upp till Jungfrun som är Gotland högsta rauk =). Det var sååå himla mysigt där uppe, och räkorna var goda om än inte i närheten av västkustens räkor! De går nog inte att slå.
 
Efter att ha kört för lång och flera kilometer på en väg som knappt var en väg utan bara kraterstora hål på en stig kom vi fram till ett aqnnat ställe som jag helt glömt namnet på. Men där klättarde vi också upp på en klippa och njöt av en utsikt som påminde om Grekland!! På vägen hem stannade vi till i en superfin park/hage precis bredvid jobbet där jag kan se mig själv ligga under skuggan av de stora träden och läsa en god bok på någon av mina lediga dagar =).
 
Därefter blev det en fjärdedels pizza (seriöst, mer mättande pizza har jag aldrig käkat!!) och sen min überlöptur. Bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0