29 juli

Heeeej igen!
 
Idag var en så himla intensiv och jobbig dag på jobbet att jag bara ville 1) sätta mig i ett hörn och lipa, 2) ta en taxi till färjan och åka hem eller 3) sjunka genom jorden och flyta runt i intet ett litet tag. Inget av detta hände dock, och jag hade ett 5-minutermoment när en gäst tyckte jag var "världens bästa" och gav mig en kram. Sen bröt helvetet loss igen.
 
Men dagen avslutades med midnattskubb med jobbet, och även om jag var i särklass sämst (hallåååå, dessa gotlänningar spelar ju för tusan kubb var och varannan  dag lr ;)?) och inte träffade en enda såndär grej man ska slå ner hade jag superkul!!
 
Nu bär det av in till centrum för en lunch med fina Evelina. Min lilla soulmate som måste vara dum och åka hem först av alla, redan på onsdag =(...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0