29 juli

Spontana lediga dag ! Jag och min Evelina möttes upp för en lurre på Saluhallen, det blev supergod rökt makrill med färskpotatissallad och pepparrotscreme. Hur gött som helst ! En glass på det så var magen lika stor som alltid efter jag käkat.... Vad är fel på den liksom? Hur uppblåst som helst, oavsett vad jag käkar ! Märker ingen skillnad om jag ta bort gluten heller, vilket många säger sig bli uppblåsta av... Jag ser ju höggravid ut !
 
Därefter köpte jag lite mandelolja till min snustorra hy, och en superfin bomberjacka från Cheap Monday. Sen gjorde jag och Evelina det mest spontana ever - vi åkte till en piercingstudio och tog var sitt hål i örat. Hon tog i uppe i snibben och jag tog i den där öronflärpen jag inte vet vad den heter =P. Sjukt kul, men det gjorde lite ont. Och lääääskigt krasande ljud ! Lite lätt huvudvärk nu men =P..
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tragus tror jag det kallas :)

2013-08-07 @ 08:18:53
URL: http://kompulsiv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0