30 augusti

När klockan var tio imorse  var jag redan färdigtränad och klar. Det känns helt fantastiskt skönt att vara igång med gamla rutiner igen! När jags kände svetten bryta fram på löpbandet, magmusklerna darra på mattan och mjölksyran spridas i låren under skivstången var jag så jävla glad! Jag har helt glömt bort vilken fantastisk känsla, vilken kick, träning ger mig ! Nu är jag redo för dagen !!
 
Igår kväll mötte jag upp mina fina vänner hemma hos Natalie, där hon bjöd på supergod kycklinggryta och sen efterrätt i form av chokladfondue! Jag har aldrig käkat det förut och det var så himla gott ! Dock passade inte chips så bra att doppa... Sen mös vi ihop oss i soffan och såg Chicago medans jag fixade Jennies naglar,och jag kände mig verkligen så tacksam över att jag har hittat så underbara människor att ha runt mig =)!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0