28 augusti

Nu när jag har två dagar ledig från skolan så passar jag på att åka hem och mysa med familjen =)! Så himla efterlängtat! Som jag saknat dem i sommar!
 
För övrigt kan jag väl säga att kursen vi läser nu inte alls är min grej... Jag har sällan varit så uttråkad!! Typ rättsvetenskap/rättsfilosofi.... Sen kommer också miljörätt komma in... Föreläsningarna heter saker som "kroppen som vara", "Rättspositivism" och "Staten och samhället". Da fuck?? Just nu pratar vi olika synsätt på samhällets vara och framväxande med utgångspunkt i Platon och Aristoteles. Blöh. Tråk.
 
Men imorgon kväll blir det middag med tjejerna i klassen och på fredag får jag äntligen träffa mina älskade Julia och Joanna igen! Söndag är det dop för mina kusinbarn och på Måndag flyttar min sambo Linnéa in. Snabba puckar minsann!!
 
 
Mina fina skatter <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0