20 augusti

Åh herreminvärld, vilken grand finale repangänget körd igår ! Hela sommaren har vi struntat i att ta ut dricksen vi fått, och sparat ihop så att alla kunde gå ut och köra en helkväll! Vi hade bokat bord på Wallers, vilket var sjukt passande för det är deras terrass vi festat loss på allra mest under sommaren.
 
När vi kom dit så bjöds det på skumpa innan maten, och sen åt vi suuuupergott ! Jag åt Carpaccio och Kummel, men de andras mat var också svingod ! Jag och Linnéa tog tag i vinbeställningen så det blev alldeles fantastiska viner till det. Sen körde vi på kaffe och avec, därefter mer skumpa, lite shots, och sen stängde vi stället. Jag hade fantastiskt kul, och jäääädrar vad jag kommer sakna alla fina människor jag jobbat med <3!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0