13 augusti

Ojoj, efter några intensiva dagar är jag tillbaka vid datorn. Vi hade ju personalfest i söndags kväll, och jag hade så skoj och skrattade så mycket att jag hade ont i käkarna dagen efter!
 
Vi åkte ut till Tofta och käkade god mat, hade tävlingar och festade tills vi dansade på borden. En skrikig bussresa in till Visby igen och sedan vidare till Vinäger som hade bartömning. När vi stormade in där, alla Tottare, och skrek för fulla halsar kände jag verkligen vilken underbar sommar det varit och hur många fantastiska människor jag mött.
 
Men nu är det snart dags att åka hem igen. Det känns liksom i kroppen, rastlösheten kommer liksom krypande. Men idag på min lediga dag har jag legat och kollat på friidrotten nästan hela dagen. Mellan passen var jag nere i Almedalen och solade och sen unnade jag mig en ny tröja och ett par svarta jeans från BikBok =)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0