10 augusti

Äntligen har min älskade Fia kommit till öjn! Nu är jag riktigt lycklig !
 
I Torsdags jobbade jag sent, men mötte upp henne och Niklas för en riktigt trevlig utgång på Visby Strand på Icebreakers-efterfesten. Vad fantastiskt skoj att äntligen kunna bete mig som ett mongo på dansgolvet igen med min fina vän!
 
Gårdagen spenderades inne i Visby där vi käkade lunch, strosade omkring och solade i Almedalen påförmiddagen och åkte till ett kalkbrott och badade senare på eftermiddagen. Kvällen avslutades med middag på creperiet där jag antagligen åt något dåligt för jag låg och spydde halva natten sen... Inte alltför skoj...
 
Några bilder jag snodde från Fia =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0