7 april

Igår hade jag en av de bästa kvällarna på väldigt länge! En tjejmiddag var verkligen vad jag behövde! Jag hade lagat viltgryta på hjortkött, med palsternacka och champinjoner, och lite råris och rödvin på det. Det var så fantastiskt härligt att bara få sitta och prata med mina fina tjejer igen. Därefter drog jag och Malin ut på Park Lane och mötte en gammal säsongskompis till mig och hans vänner, och några från min klass var där men de hittade vi bara utanför Park av nån anledning =P?
 
Idag har också varit sådär underbart söndagslångsam (fast med gnagande inslag av att jag redan borde börjat tentaplugga vilket jag verkligen inte har) och innefattat långfika på kungsports, fönstershopping och serietittande (har verkligen fått dille på Californication).
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0