30 april

DD-redovisning om 45 minuter... Sjukt nervöst! Jag är i vanliga fall illamående inför redovisningar, men nu när vi ska göra det för Vinge (en stor affärsjuridikbyrå för er som inte är insatta) är det betydligt värre. Dessutom ska vi göra det i form av ett rollspel (hatar rollspel) och vi kommer få massa oförutsedda frågor under tiden. Tydligen är vissa jurister mer "på" än andra, så hoppas vi har fått snälla och trevliga människor. Jag vet att vi har en från institutionen som hittills varit min favoritföreläsare... Snälla Mats, don't you dare ruin it! Jag vill fortfarande ha dig som favorit när jag går ut därifrån...
 
Det enda positiva i all denna skitnervositet - man har en ursäkt att klä upp sig på en tisdag! Skulle jag nånsin bli affärsjurist skulle det vara anledningen...
 
Btw, jag drömde att jag fick trillingar inatt? wtf? Måste ha berott på att vi under middagen igår diskuterade Blondinbellas avslöjande om att hon redan ska ha unge med sin kille... Onödigt att den diskussionen skulle skapa mardrömmar för mig =P.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0