28 april

Jädrar vad trött jag är! Hela kroppen gör ont trots att jag bara ligger i soffan. Men åh vad det är värt det ! Jag har nämligen spenderat de senaste 2 timmarna på gymmet och kört ett riktigt köttigt jävla styrkepass! Jag hade nästan glömt hur härligt det är att styrketräna. Jag har gått och blivit lite av en löpare nu på sistone, men idag var jag förbannad och då var det riktigt skönt att lyfta riktigt tungt.
 
Först en timmes svettande på crosstrainern, följt av bänkpress, squats, utfall, massa rygg, mage, rumpa och sida ! Jag kunde knappt schampoonera hårt efteråt, hela min kropp protesterade mot att lyfta armarna...
 
Nu ska jag ligga här hela resten av dagen I think...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0