27 april

Alla som känner mig vet att jag får ångest över att unna mig själv saker. Spendera pengar på mig själv - varför då liksom? Men idag mina vänner, idag har jag lagt hela 600 spänn på saker till mig själv utan att få ångest! Varför? För att jag blev så himla nöjd! Det är inte det att jag brukar bli missnöjd med saker jag köper till mig själv alltså, men idag blev liksom allting rätt. Jag gick förbi Vintage by Fé/Nic&Mel på Övre Husargatan igår när jag skulle till Slottis och springa min dagliga runda, och såg då att de hade utförsäljning. Jag har varit inne i deras affär på Smögen förra sommaren och då hade de mycket fint, så jag tänkte kika förbi idag. Och hjälp vilken härlig affär! Så mycket fina inredningsgrejer, härliga kläder och fantastiska accessoarer! Det enda negativa var att det bara fanns ett yttepyttelitet provrum, men för mig som kan ha typ alla storlekar och som aldrig provar kläder (förutom jeans) så spelade det ingen roll.
 
Jag köpte 4 klänningar á 150 spänn och de är så himla fina! Dock är det lustigt, jag trodde den gröna skulle sitta bäst på och var mest osäker på den mönstrade långklänningen, men istället var det exakt tvärtom. Den gröna var lite lös över brösten, men de andra satt perfa! Får ha en vadderad BH under den gröna så blir det perfa!. De andra får man ha utan BH och jag måste säga att det är en av de få sakerna jag gillar med min kropp - jag har bröst som inte behöver en BH får att se bra ut. De sitter liksom där de sitter och har en snygg form oavsett. Tack Mammi för de generna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0