10 april

Ojoj, så sjukt intensiv dag att jag ska gå och lägga mig nu!
 
Har bokat resa till London med tjejerna i min klass, vi åker redan 15 maj! Det blir ett fint lägenhetshotell med tanke på att vi är så många, vid Hyde Park, och med musikal på Torsdagen =). Flyg, hotell och musikal för 2800 spänn! Väl där blir det forever21, victoria's secret, primark, Starbucks, body shop och massa, massa shopping !!
 
Efter en 2 och en halv timmes lång bokningssession ihop gav jag mig iväg för fika med bror och sen superduperjätteviktig jobbintervju. Den gick nog bra, men på måndag måste jag tacka ja eller nej till ett annat jobb =/... så stressnivån är hög då jag mycket hellre vill ha detta jobbet...
 
Aja, sängen lockar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0