1 april

Ojoj, vilken dag!
 
Satt ute i solen imorse och den riktigt brände i ansiktet! Hur mysigt som helst =).
 
I helgen har det faktiskt blivit en del shopping gjort. Edblads har öppnat en butik på Smögenbryggan, odch de har ju världens finaste smycken! Så jag köpte en ring därifrån, och så fick jag ett armband från påskharen ;).... Sen gick jag och funderade på ett par kilklackar från Replay som jag sen slog till på....för 238 spänn... Jepp, tydligen var det 70 % rea på dem! Med denna tur köpte vi trisslotter och jag vann 90 spänn ;).
 
När jag mellanlandade i Uddevalla på väg hem till Gbg tidigare idag visade det sig också att min kära bror, som växer som det knakar, hade rensat ut sin garderob på kläder som han vuxit ur. Vems blir de då? Jo, MINA! Mohahaha, jag fyllde en hel träningsbag med kläder och släpade hem till Götet! Nu behöver jag typ aldrig handla igen. Roligaste av allt är att min bror är märkesnörd, så nu fick jag ju massa snygga kläder från Acne och Adrian Hammond ! Happy =).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0