sry

Ledsen för dålig uppdatering men juristplugg samtidigt som spurten mot nollningspokalen ska läggas in har tagit upp all min tid! Men efter ikväll är nollningen över =(. Usch, jag som haft så roligt! Bland de roligaste veckorna i mitt liv!
 
Samlades igår nere vid Feskekörka för att samla ihop sista poängen för att vinna! Efter att ha badat i kanalen, sprungit i pjäxor med en baguette under armen, gjort megasked på en N&FA (32 st!) målat en flagga till Handels Extreme Sports som stod för dagen med texten "Why live on the edge? Jump over it!" och kubbat hela vägen ner till Göta Älv-bron för att klättra upp och fotas och tillbaka på 50 minuter så är jag nu helt slut! Har ingen energi kvar!
 
Bra att man redan snart är på vägtill IKEA för massinköp av möbler, sen ska lägenheten börja fixas och möblerna sättas ihop innan klockan 3 då jag behöver lite tjejtid inför banketten som börjar 5... Intensiv dag.. . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0