Då börjar allvaret...

Ja,, mina vänner. Nollningen är till ända och jag är ledsen att meddela att det inte blev någon vinst i nollkampen... Men en tapper andraplats, bara 25 p bakom våra vinnande analytiker! Och vår Niclas vann pris för årets nolla =)! Det kan man lägga på hatthyllan , hahaha (interskämt)!
 
Finalbanketten var helt fantastiskt! Riktig finsittning och det var så kul att se alla uppklädda till tusen. Annat än de senaste tre veckorna när vi sett varandra i de mest fruktansvärda outfits=P.. .Massa god mat, duktiga talare, fina priser... Var kul med en omväxlande sittning där inte alla dansar på borden och överröstar varandra med ramsor, även om det också är awesome på sitt sätt =). Vidare drog vi till efterfest på Parken där ACE som sagt korades till vinnare och firade genom att i princip riva hela stället=P. Juristerna drog då vidare till jazzhuset för att fortsätta långt in på småtimmarna.
 
Är så glad över att jag var med på nollningen, jag har haft så roligt och mött så mycket underbara människor! Och inte slutar vi nu, på onsdag står några av oss på andra sidan bardisken på Handelpuben och självklart ska vi dit och stötta dem i sin aspning !
 
Från banketten i Lördags

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0