5 november

 
Härliga kickstart! Börjar veckan med ny kurs (offentlig rätt - materialet verkar trist men föreläsaren verkar underbar), god och nyttig mat och en timmes step. Jag har insett att all sjukhet gjort mig till en köttbulleoch man kan inte ens urskilja några magrutor längre. Och jag hade svårt att andas i min gamla balklänning som skall fram igen om två vekor när det är dags för juristernas årsbal. Därför trotsade jag sjukheten och började träna. Härligt de första 10 minutrarna, sen kom yrseln och illamåendet. Men jag tog mig igenom en timme och nu sitter jag här med belöningen i form av dunkande huvudvärk. Yeyh. Men det finns inget val längre, jag måste träna.
 

Riktigt god och nyttig mat; Grönskaer, en skiva foccacia, ris och kycklinggryta. Man ska inte vara rädd för kolhydrater i annan form än socker! Människan har alltid ätit potatis, men det är först nu vi är tjockare än någonsin...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0