17 november!

Vilken härlig dag! Upp tidigt och min första tanke var; today is the day! Det är dags för juristernas årsbal! Snabb dusch innan jag promenerade iväg till mammi och pappi och åt frukost tillsammans med dem. Älskar familjefrukostar! Speciellt med min lilla knasiga familj <3.
 
Sprang runt på stan allihopa typ hela dagen och kollade i massor med inredningsaffärer, ett intresse vi just nu har alla tre gemensamt! Jag har ju nyss flyttat och strax är det dags för dem också =)! Lunch/kaffepaus på Le pan, inköp av strumpbyxor (varför kan man inte uppfinna några som klarar mer än en utgång??) och en hamnade jag på soffan framför Arsenal vs. Tottenham och blev serverad glögg, pepparkakor, lussekatt och skumtomtar! Oj vad bra jag har det!
 
Och snart kommer mina fina tjejer hit då vi med gemensamma ansträngningar skall försöka få igen varandras balklänningar... Det var ju ett tag sen nu....
 
Mammi och pappi hade med mig mina älsklingar också, så jag är extra glad att ha fått mysa lite med dem igen =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0