15 november

Inte för att skryta, men vi fick tillbaka resultatet av första tentan och jag KROSSADE den ! Mohahaha, så nöjd tjej ! Ska köpa mig nåt fint som belöning för att jag varit duktig =)! DEssutom ligger jag typ före med kurslitteraturen till denna kursen. Vet inte riktigt vad som flugit i mig, men jag går upp tidigt även när jag har sovmorgon för att gå till biblioteket och plugga. Och jag gillar det ! Känslan att sitta där, med massa andra som är lika ambitiösa, det riktigt ligger motivation i luften! Att se alla lagböcker på rad, doften av kaffe, det tysta prasslet av att vända blad. Det är fridfullt och inspirerande på samma gång =) !
 
Har dessutom tränat idag =). Löpning, utfall, diverse varianter av knäböj och sjukt mkt mage. Snaaart kmr nog rutorna tillbaka ska ni se !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0