11 november

 
Åh vilken mysig helg!
 
Hade tjejmiddag hemma hos Natalie i fredags och det var den ultimata tjejkvällen! Taos, vin, tjatter, hårfärgning (dock inte på mig), Tim Burton-film.... Precis som det skall vara! tack tjejer, det får vi snart göra om =)!
 
Hade en familjelördag hemma i Uddevalla, och det blev en liten trip till Smögen för lite huskoll ;)..... Härlig kväll med mammas supergoda mat och dessutom saffranspudding och grädde till efterrätt! Mums fillibaba! Kan vara en av mina favoriter=). Efter 4 träningsdagar förra veckan, varav 2 brutalpass, kände jag att jag fick unna mig i helgen. Men nu är det ytterligare en nyttig och träningsrik veckapå gång.
 
Uppvaktade min älskade pappi imorse med lite te och Irish Cream-kaffe, sen drog vi med oss farmor och farfar på en liten utflykt till Götet. Kul att äntligen få visa dem hur jag bor! Avslutade med middag på El Corazón, riktigt gott faktiskt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0