Segla!!

Åh, jag och Pappi var ute med båten en vända idag! Bra mycket vind så det gick fort, och mycket höga vågor så det kittlade i magen =)! Härlig sommardag =). Idag är jag också bra mycket lyckligare än på någradagar, för nu har jag bestämt mig för att försöka ignorera alla gnagande tankar i huvudet. Hur kommer det sig att så fort jag är lycklig så blir jag nere av min egen hjärna? Jag spelar upp scenario efter scenario där allt går rätt åt h*lvete, och undrar när turen ska vända. Inte ett bra sätt att njuta av nuet!
 
 
Bara för att jag vill träffa dig snart igen också!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sofhi

Jag har varit på flera undersökningar för några år sedan för att se vad felet var med mig. Dom kollade laktos, gluten, ägg, crohns och de gick till och med in i magen.. men inget. De slappte mig utan svar. så i så fall har det kommit senare..haha jag vågar knappt äta på grund av rädslan för ont :p

Vill med segla :( har ju aldrig gjort det..

2012-07-19 @ 08:48:49
URL: http://kompulsiv.blogspot.se
Postat av: sofhi

Va vad har jag gjort nu?

2012-07-20 @ 12:55:25
URL: http://kompulsiv.blogspot.se
Postat av: Anonym

Nej men gud Neh, jag berättade ju om hur jobbigt det var tidigare och att vården suger som inte vill gå vidare med en 16årings smärta! Det kan ju vara laktos, det kanske utvecklade sig efter det? Jag tyckte inget illa om att du skrev... det var ju bara snällt!

2012-07-21 @ 10:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0