Och det är nog jag som är dum i huvudet?

Jag inser att det är jag som är korkad, inte du. Dum i huvudet som har så fåniga drömmar om någon jag kan dricka morgonkaffe och diskutera tidningens innehåll med. Hur jävla viktigt är det egentligen? Tillräckligt viktigt för att det skulle irritera mig när jag insåg att jag aldrig skulle få det där scenariot. Med min jävla morgonkaffe och jävla diskussion. Jag är ju sjuk i huvudet om det är så viktigt. Däremot ÄR det inte konstigt om jag tycker det är viktigt att hitta någon som inte är så himla arg... Där man inte kan prata om något känsligt utan att du vänder alla taggar utåt och åker härifrån istället för att lyssna, pussas, kramas och vara mjuk som en mashmallow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0