Ledighet!

Åh, idag är jag äntligen ledig och vi ska göra nåt så ovanligt som att åka  hundspann! Spännande värre!
Fast har en känsla att jag kommer sakna mina muppar så hemskt mycket när jag får träffa hundarna =/.

Btw har jag nu haft huvudvärk varenda dag i en och en halv vecka. Jag hatar det. Tsbletter hjälper inte. Vad tusan är fel på mig?

I alla fall var jag duktig och köttade på gymmet igår igen ( det börjar bli en vana nu ) och är så nöjd över resultaten jag ser! Är inte så inställd på att bli pytteliten utan vill se sådär hälsosamt fit ut. Så jag delar 50/50 mellan styrka och kondition. Men åh vad jag längtar hem efter body balance, body combat, body jam och body pump. Att bara hänga på gymmet blir efter ett tag lite långtråkigt. Men jag tänker inte ge upp =P!

Och återigen kan jag konstatera att min Mammi har rätt. Min ansiktskräm tog slut igår och jag övervägde att köpa en ny. Dyrt,dyrt,dyrt,dyrt. Jag har egentligen inte råd med sånna utsvävningar just nu. Men faktum är att min hud aldrig mått så bra som nu, mitt ansikte är helt babylent! Porerna är betydligt mindre och det är mycket mer sällan de där elaka finnarna poppar upp. Så jag bet ihop, drog från kortet och slängde ut 700 spänn på en burk ansiktskräm. För som min mammi har sagt; i vissa fall hör tyvärr pris och kvalitet samman, och huden är så viktig att ta hand om. Och ja Mammi, du har rätt, som vanligt =). Ger massa cred till md formulations, bestämmer mig för att nästa gång ska jag köpa på nätet istället =P, och ger mig iväg till badrummet för att njuta av mina morgonprodukter =) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0