Hundspann!

Åh vilken underbar dag jag hade igår! Helt fantastisk från början till slut!


Himlen var klarblå, solen stekte på ansiktet och vi började dagen med hundspann. Vilken upplevelse! Jag var lite lätt nervös när jag såg att hundarna var helt GALNA och ivriga att komma iväg och ryckte i linorna så hårt att jag trodde de skulle gå av. Och nervositeten blev inte bättre när guiden sa att i gruppen innan hade 4 slädar vält på grund av snövallarna som det tidigare ovädret dragit upp! Mennär vi väl kom iväg gick det så himla bra! Jag och Josefine var värsta dreamteam! Jag satt i släden på vägen upp till storfjällsgraven där vi åt våffla och solade, och sen körde jag spannet hem igen. det var lite klurigt men så himla skoj! Och utsikten var helt fantastisk...

Väl hemma var det bara att skutta i skidkläderna, bege sig ut i backen för lite shredding (det gick också så himla bra igår, hade sån grym känsla i åkningen!) och därefter after ski. Hem och powernappa en snabbis och sedan utgång på det. Och vilken lyckad utgång sen! Det var längesen jag hade så himla skoj! Kaos!

idag är jag pigg och fräsch tjej som skahoppa i understället och bege sig ut i backen idag igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0