Plugg.

Märker att jag inte mår bra psykiskt just nu, det tar sig så tydliga uttryck. Bara det att jag har tankarna på annat som gör att jag klantar mig så ini *******. Lyckades bränna mig i ugnstaket igår, bra jobbat. Fin blåsa på handen nu... Som påminner mig om att jag inte kan sluta tänka på dig även om jag vill. Mitt hår har slutat locka sig. Jag har konstant huvudvärk. Träningslusten pendlar mellan noll och lusten att banka skiten ur saker och ting. Och lagom tills jag fått på mig träningskläderna hamnar jag i det stadiet då jag bara står och tittar ut genom fönstret tills lusten har försvunnit igen.

Men imorse nådde jag nog toppen. Kände mig så fruktansvärt sämst, nere och kraftlös att bara jag läste kursplanen och stötte på ett ord jag inte kände till fick jag total panik, tårarna sprutade, jag ville INTE alls gå denna kursen för jag var för dålig för den och det slutade med att jag kastade mobilen i väggen (tack och lov att den överlevde för den är ju ändå helt ny)...

Men sen insåg jag att neeeee, jag är ju inte korkad! Jag kommer klara kursen, såklart! Jag känner bara såhär för att hela mitt liv varit en berg-och dalbana på sistone. Det kommer lösa sig, precis som kursen kommer lösa sig. Sen kommer det inte bli lätt, det är ett som är säkert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0