Mysmorgon!

Sitter och har jordens mysigaste morgon. Flera sådana tack!

Rågflingegröt tillsammans med finaste Jennie innan vi traskade iväg till skolan som ett gammalt gift par <3. Efter att jag powerwalkat tillbaka hem, blivit helt svettig och go på ryggen och känt mig hurtig till tusen sitter jag nu med en stor kopp kaffe och njuter av stillheten innan jag ska sätta igång och *trumvirvel* STÄDA! Tjoho! Nejmen seriöst, jag har inte så ont av att städa, det är ju skönt att ha det rent och fräscht. Men jag hatar att dammsuga, det är tungt och tråkigt och sladden korvar sig och fastnar och grejer.

Gårdagskvällen var också helst toppen! Vi ska nog kunna göra en liten indian av Jennie också, det tror jag! Haha, har gått och blivit riktigt inbiten i det här med hockey, tycker det är superskoj att titta på! Ska försöka gå på så många matcher som möjligt nu innan jag åker iväg till Sälen. Men i alla fall, igår var det grymt tryck inne på Scandinavium, Frölunda spelade (till största delen av tiden i alla fall) riktigt bra hockey och resultatet, 5-1 kunde knappast varit bättre!

I helgen blir det Uddevalla för att vara hundvakt när min fina bror åker iväg på tågluff och Mammi och Pappi ska på konsert. Men I don't mind, älskar att umgå med mina små bebisar och ska ta tillvara på varje sekund med dem för jag vet hur hjärtskärande mycket jag saknade dem förra vintern. När familjen var uppe hos mig över nyår så valde jag ändå att bo kvar på Fäbo och i alla fall sova där, och varje kväll när de följde mig hem med vovvarna fick Loke nån form av spel när jag svängde av in mot Fäbo för då förstod han att jag skulle försvinna en liten stund. Och det där gnyandet som han gör, han låter nästan som en ekorre, gör så ont att höra! Men då vet jag i alla fall ur mycket han tycker om mig =)! Så som sagt, det ska bli riktigt mysigt att vara bara vi tre =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0