Att känna glädje.

Och jag tycker jag förtjänar att vara lycklig!
Visst gör jag väl det?
Varför skulle jag inte göra det?

Jag är lycklig med dig och du sliter det ifrån mig! Gång på gång på gång! Men inte mer. Jag är ju starkare än sådär. Jag tar ju egentligen inte såhär mycket skit. Fast egentligen brukar jag inte vara såhär kär heller. Det är väl därför jag accepterat det såhär länge. Men jag har insett att jag förtjänar någon som vill vara med mig, som är lycklig med mig, som VILL ge mig kärlek. Jag kräver inte mycket men jag är inte lycklig med någon som gång på gång talar om för mig att han inte är kär i mig, inte kan ge mig tillräckligt (hur mycket jag än bedyrar att det kan han visst) . Jag är inte lycklig med någon som talar om för mig att han inte är lycklig med mig.

Och jag tycker jag förtjänar att vara lycklig!
Visst gör jag väl det?
Varför skulle jag inte göra det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0