Like a hamster !

Haha, fick precis känslan av att jag är som en hamster! Haha! Men det är verkligen så för nu börjar jag "bunkra upp" mitt förråd till Sälen. Fördelen med att redan ha gjort en säsong är att man är medveten om att det behövs! Inget mer schampoo från ICA, ingen mer bodylotion från ldb, inte behovet av att åka till byn när man har huvudvärk, aldrig mer ska jag stå med känslan "mitt torrschampoo är slut" ! Never again... Väntar på beställning från asos me bästa hudvårdsprodukterna, måste förbi Body Shop och ladda upp med ansiktskräm, tänkte försöka dra med mig Mammi förbi apoteket någon dag för lite ekonomisk support ;)... Får inte glömma att köpa typ 3 flaskor torrschampoo, 2 foundations och några mascaror heller. Man är mer isolerad än ni kan tänka er XD! Men i år har jag bil så nån gång kan man säkert svänga förbi Mora, 9 mil bort, och handla =P...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0