gym!

Tjoho!

Stack iväg till gymmet med NOLL motivation, hela vägen dit ville jag bara vända, springa hem och lägga mig i soffan igen. Men så fort jag satte foten innanför dörren slogs jag av världens motivation och köttade både kondition, överkroppsstyrka och core i någon timme. Sen försvann motivationen lika plötsligt som den kommit och då var det bara för mig att gå hem igen, nöjd över min insats. Man ska försöka tvinga sig dit några gånger i veckan, 4 brukar vara lagom för mig, men när motivationen brister ska man inte alltid tvinga sig. Då blir det till slut en negativ association med tvång och det är en fälla som måste undvikas om man ska bli en sån hurtig människa som verkar springa på gymmet var och varannan dag.

Nu ska kroppen brytas ner genom myskväll med Jennie! God mat och svulla i godis! Jaja, då går jag iaf +/- 0 =P...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0