Inga problem =)

Jag har blivit luuuurad, man behövde inte alls lämna in det gamla passet =).
För en gångs skull blev bilden bra, men namnteckningen... Efter fyra försök där jag fick höra att jag inte skrev den tillräckligt hårt tog jag ni som en liten smurf med resultatet att namnteckningen syntes men att den såg ut som en treårings... Och hon som jag pratade med hade nog tröttnat på att jag inte kunde ta i ordentligt så jag fick inte skriva om fler gånger =P. Jaja, jag lär få leva med lite skratt vid passkontrollen.

I alla fall, idag hade jag återigen på mig en långklänning (jag kommer typ leva i mina långklänningar hela sommaren). Denna gånger kommer den från Lindex och är en present från Mammi och Pappi<3. Matchade med converse och jeansjacka.

OOOOOOH, den stööööörsta nyheten glömde jag nästan! Det ser ut att bli Peace & Love för mig i sommar! Lycka! Men för mig som aldrig någonsin varit på festival, aldrig någonsin tältat, aldrig varit utan smink, dusch och att raka benen så länge... Hur tusan gör man?! Och omdet är någon van festivalbesökare där ute; vad ska man definitivt ha med sig och vad behöver man verkligen INTE ha med sig?



Kommentarer
Postat av: maja

älskar din blogg

2011-06-13 @ 21:11:53
URL: http://awzomegirls.blogg.se/
Postat av: oh

Stövlar, regnkläder, strumpor, varm tröja, ofina kläder, toalettpapper och tält + sovsäck såklart ska med



Värdesaker ska inte med.



2011-06-19 @ 22:34:21
URL: http://kompulsiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0