Fruktansvärt dåligt humör.

Hej där.

Blä, jag är på fruktansvärt skitdåligt humör. Allt går åt helvete.
Är ju skitsvårt att få tag på Peace & Love-biljett som ligger på ett någorlunda rimligt pris (och då kan jag ändå tänka mig att sträcka mig till runt 2500) så det verkar ju kanske inte alls bli av nu när jag fixat ledigt och allt..
Jag som ville vara med mina älsklingar Fia och Jennie och planera allt idag...

Sen köpte jag en ny datorn igår, en mini-laptop att ha somkomplement till min stora HP som är awesome men så himla tung att släpa med sig. När jag laddat klart den och ska starta den hittar den inget operativsystem så det blir bara till att lämna in den idag. Inte sådär jätteskoj.

Dessutom var jag så grunig och ledsen igår kväll att jag inte kunde somna vilket resulterar i att jag är svintrött idag vilken är typ en av de få dagarna denna veckan jag inte kan sova hur länge som helst. Måste verkligen träna idag med så jag inte hamnar efter i mitt träningschema heller och jag är så himla opepp!

Yeahyeah,min egna musli jag gjorde igår blev i alla fall bra...


Nu ska trollet iväg till frisören.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0