Äntligen!

Hej där!

Efter vääääldigt mycket om och men sitter jag nu här och bloggar från min nya pyttedator! Fick köra fram och tillbaka från Torp TRE gånger innan det fixade sig men nu är den igång i all fall! En rosa liten Samsung som passar mig perfa.

Var skönt att klippa sig imorse också även om jag bra tog lite på topparna. Var en lättnad att få höra att om jag inte klippte av mig håret skulle det "bara" dröja två  år innan jag får det så långt som jag vill ha det. Har varit förbi farmor och farfar en sväng med lite jordgubbar också, alltid lika trevligt!

Men förutom det hr det varit en skitdag. Dels med datorn och att jag varit alldeles för trött för mitt eget bästa.  Låg och grubblade halva natten över hur tusan jag ska lyckas få tag i P&L-biljett så jag har varit på bristningsgränsen till tårar hela tiden idag. Så när jag fick åka tillbaka till Torp för tredje gången för att en del saknade kunde jag inte göra annat än att skrika rätt ut! Precis så frustrerad har jag varit idag!

Var på Vallen och hoppade lite idag för första gången på flera år! Det var så roligt!  Har lite ont i ryggen nu men det var det värt! För er som inte visste det var jag rätt seriös friidrottare ett tag och pendlade till Gbg flera gånger i veckan för att träna med en speciell "hoppgrupp". Har gjort 11,5 som bäst i tresteg och 5,30 i längd. Funderar alltid över hur bra man verkligen kunnat bli, för nu får vi räkna in att detta var 3-4 år sen.

Jaja, nu ska jag inte tjata mer=P.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag och jennie har cokså haft fixa-håret-dag. med vin! jag har sidecut och hon har superrött!

2011-06-16 @ 00:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0