Hemma!

Hejsan!

Nu är jag tillbaka från London; lite nöjdare, lite mer erfaren, lite mer chic... Eller? Jag vette tusan men bra har det verkligen varit! Efter alla tänkbara missöden kom vi iväg och efter det flöt det mesta på smärtfritt! I centrala London märkte man tack och lov inte av kravallerna men visst var man lite nervös och orolig att det skulle sprida sig in till kärnan. Det sättet vi märkte det på var väl att vi inte kunde åka till Mulberrys Factory Outlet och Camden eftersom det var där det brann och plundrades som mest men med tanke på hur scenariot hade kunnat utveckla sig känns det väldigt överkomligt!

Mammis födelsedag blev väldigt lyckad med överraskningsfrukost i parken där våra släktingar och vänner bodde. Jordgubbar och Champagne med massvis med pikétbilar i bakgrunden. Många av de inkallade poliserna bodde nämligen på samma hotell som de gjorde. Snacka om att sova tryggt ;P. Restaurangen vi bokat bord på för kvällen var suverän, det håller nog alla utom min bror med som föråt sig litegranna =P. Hummersoppa, den godaste risotton jag kan tänka mig och creme caramel, en kväll full av skratt och tal, presenter och vin. Vi saknade Pappi men under omständigheterna kunde kvällen inte varit mer lyckad!

Och denna shopping...! Gah, man blev ju nästan tokig! Kom hem två väskor rikare, en blus, två tröjor, en yllecape, en träningströja och mängder med underkläder! Men minst lika kul som själva shoppingen har det varit att bara springa omkring i alla affärer och önska att man faktiskt kunde köpa precis allt därinne! Min insprationsnivå är skyhög just nu såkan nog bli en del intressanta kombinationer den närmsta tiden. Förutom när jag är tillbaka på Tanumstrand igen och springer runt i min röda pikétröja=P..




Nej, jag gillar fortfarande inte Man Utd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0