Härlig dag!

Godmorgon!

Har börjat dagen på bästa sätt med hemmagjord musli, turkisk youghurt och keso. För att hålla nere kolhydratsnivån på muslin har jag inte använt några gryn utan enbart nötter och frön. Tro mig, det blir lika gott! Till det blev det en egengjord latte med kanel på toppen. För er som inte visste det är kanel bra på det viset att det hjälper till att hålla en jämn blodsockernivå så man inte får de klassiska tipparna och dipparna.

Snart blir det lunch med min underbara bästis Malin. Vi kommer ha en del att prata igenom tror jag! Känns som om det var en evighet sen vi sågs fast det bara var typ 2 veckor sen. Men när det gäller någon man tycker om så himla mycket är 2 veckor typ en hel evighet...

Sen mina vänner, sen är det dags! Idag blir det först Core och därefter Afro! Är jättepeppad och livrädd att jag inte ska orka. Man vill helst inte veta i riktigt hur dålig form man faktiskt är...


Webcam är grymt smickrande! Haha,jag ser ut som sjuttielva svåra år egentligen. Och jepp, jag är en Arsenaltjej och jepp, jag vet att det går rätt åt helvete för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0